sâmbătă, 12 februarie 2011

Viata de liceu

Salutare,din nou...A inceput weekend-ul, iar asta e un lucru bun...Reusesc si eu sa dorm mai mult, spre deosebire de zilele de lucru, cand ma trezesc la 6, ca sa merg la liceu...Ironia e ca tot intarzii aproape in fiecare zi la ore :)...Ah, liceul! Se spune ca in liceu ai parte de o frumoasa  perioada in viata, cu prieteni cu care te distrezi si profesori amuzanti, iar clasa a 9-a ar fi cea mai tare clasa din toata scoala. Oare sa fie asa? Mie, una, nu mi se pare chiar asa...Sincer, as prefera sa fac din nou clasa a 8-a decat clasa a 9-a. Nu stiu de ce...Poate pentru ca am avut asteptari prea mari de la liceu, crezand ca o sa fie ceva extraordinar...Cand colo, e ca si cum as incepe clasa intai...Dar, ce sa spun, abia am intrat la liceu si mai am 3 ani si jumatate de petrecut. Multe lucruri se pot schimba, nu-i asa?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu