vineri, 11 februarie 2011

Dear Diary!

Buna, din nou! Tocmai mi-am actualizat blogul, sau mai bine zis, am inceput sa lucrez la el. E destul de distractiv sa lucrezi la un blog, desi nu credeam niciodata ca voi avea unul! Ce este un blog, pana la urma? Un fel de jurnal,nu? Atunci, sa va povestesc si eu cate ceva....
Semestrul 2 din anul acesta scolar a inceput! Nu-mi vine sa cred cat de repede a trecut primul! Parca ieri faceam primii pasi in noul liceu, simtindu-ma ca un copil care intra in clasa intai...Oricum, ma bucur ca am reusit sa ma integrez in noul colectiv, unde mi-am facut si cativa amici. Era ciudat la inceput, abia ne vazusem noua diriginta, nu cunosteam niciun profesor sau ce toane are...Insa am ajuns sa-i cunosc pe toti cu toanele lor! Asa  ca ma simt ''de-a casei'' acum. Dupa cum spuneam, e ciudat ca a inceput semestrul 2 si nu am nicio nota...deocamdata...
Saptamana aceasta a fost destul de distractiva, am schimbat colega de banca(temporar) si am invatat cateva trucuri cu cartile de joc! Sa nu mai spun de ziua de joi, cand la ora de istorie doamna profesoara a dat afara vreo 7 elevi din cauza ca acestia nu aveau uniforma(si sunt sigura ca nu era nici in toane bune...).Apoi vineri a fost fain, am citit o compunere in fata clasei si am jucat cateva jocuri faine cu colega de banca...Bine ca nu am facut nici ultima ora, nu mai aveam chef...Ok, cam atat pentru astazi...Ne mai vedem!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu