luni, 14 februarie 2011

14.02.2011

Va mira titlul postarii? Pai, pana la urma, blogul meu nu se numeste ''Un jurnal''?? Parca asa isi notau toti cei care scriau un jurnal,cred....Oricum, din moment ce un titlu mai original nu mi-a venit in minte, am scris si eu data de 14 februarie...O zi ca oricare alta, nu? Pai, de ce ar fi mai speciala?...Ooricum, azi a fost nasol...Nu am ceva cu nicio persoana, pur si simplu urasc lunea, pentru ca e inceputul saptamanii...Ironia e ca anul trecut iubeam zilele de luni, pentru acelasi motiv pentru care le urasc acum...Ironic, nu? A fost o zi ca oricare alta, petrecuta pe jumatate la scoala, unde nu am facut nimic, decat putina galagie la fizica...Apoi acasa, facand nimic atat de interesant incat sa merite postat pentru toata lumea...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu