marți, 15 februarie 2011

HOUSE M.D.

Dr. House este unul dintre serialele preferate, pe care il urmaresc...Bine, nu il urmaresc la TV, ci am inceput de anul trecut sa ma uit, si am vazut 5 sezoane. Unii spun ca personajul principal (House) este prea direct, ipocrit, egoist, dar  mie mi se pare realist si chiar amuzant (asta in serial, in realitate nu cunosc omul)...Sincer, eu recomand acest serial...Imi place ca, spre deosebire de alte seriale care au o actiune continua si te tin in suspans pana apare alt episod, dr. House prezinta in fiecare episod o actiune diferita, un alt caz pe care ''doctorul atotstiutor'' il rezolva in cele din urma, cu ajutorul echipei sale. Pentru cei care nu stiu despre ce e vorba, sau cei care cred ca stiu despre ce e vorba in House, am sa spun asa: in primul rand, este un serial foarte fain. House este cel mai important doctor in spitalul in care lucreaza, deoarece la el ajung toate cazurile care au trecut deja prin mainile a mai multi doctori, fara succes, acestia nereusind sa fac nimic. Misterele reprezinta intotdeauna un interes pentru House care rezolva intotdeauna cazurile care il incita si care ii starnesc imaginatia si ii dau de gandit. El ramane insa impasibil la sentimentele celor din jur, facand tot ce ii trece  prin cap si fiind de neoprit atunci cand are un scop. Are un singur prieten adevarat cu care se tachineaza deseori, acesta repetandu-i "Esti egoist. Maturizeaza-te si tu, si incearca sa te comporti ca o fiinta umana si rationala", cu toate ca tot ceea ce face House este sa rationeze. Uneori ,insa, unele cazuri chiar il sensibilizeaza. Alteori, determinarea unor pacienti de a ramane inradacinati in faptul de a avea credinta in ceva sau cineva mai mare, puternic si magic il exaspereaza pe House, parerea lui finala fiind ca "Toti sunt niste idioti!".In fond, "Dr. House" este un serial interesant, care te tine in suspans si care te amuza prin comportamentul doctorului atotstiutor, care refuza sa se maturizeze...Daca am starnit cuiva interesul, atunci vizionare placuta!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu